Telefon
Telegram
WhatsApp
İnstagram

Abonelik Sözleşmesi

JOYNET TELEKOM ABONELİK SÖZLEŞMESİ

 

TARAFLAR

1.İsim/Ünvan:JOYNET TELEKOM TİC.A.Ş

ADRES: CUMHURİYET MAH. HÜSEYİN UÇAK SOK. TEKER BLOK NO:1/2

VKN: ALANYA/4841027063

TEL: 0850 777 11 22

EMAİL: info@joynet.com.tr

(Sözleşmede İŞLETMECİ olarak anılacaktır.)

2.Ünvan/İsim:

ADRES:

TC/VKN:

TEL:

EMAİL:

(Sözleşmede ABONE olarak anılacaktır.)

KURULUM ADRESİ:

MADDE 1 - TARAFLAR

 

  • İşbu sözleşme Cumhuriyet Mah. Hüseyin Uçak Sok. Teker Blok No:1/2 Alanya/Antalya adresinde 0484102706300027 Mersis Numaralı, JOYNET TELEKOM TİCARET A.Ş (İŞLETMECİ) ile yukarıda bilgileri mevcut bulunan ABONE arasında akdedilmiştir. Bu sözleşmede İŞLETMECİ, yukarıda mevcut bilgileri bulunan gerçek veya tüzel kişi talep sahibi ise "ABONE" olarak anılacaktır.
  • İşbu sözleşmede İŞLETMECİ ve ABONE, birlikte "TARAFLAR", tek başlarına ise "TARAF" olarak isimlendirilmişlerdir.

 

MADDE 2 - TANIMLAR

 

2.1. İNTERNET HİZMETİ: Bakır erişim hattı üzerinden veri iletişimine olanak sağlayan, veri indirme/yükleme hızlarının duyurulan hızlara kadar değişiklik gösterebildiği ADSL, VDSL2 vb. asimetrik servisleri,

2.2. ADİL KULLANIM: HİZMET' in türüne bağlı olarak İŞLETMECİ tarafından belirlenmiş miktarı aşmayan kullanımı,

2.3. ALTYAPI SAĞLAYICI: Aksi özel olarak belirtilmedikçe Türk Telekom’u,

2.4. BAĞLANTI: HİZMET' in İŞLETMECİ tarafından kullanılabilir halde tutulması işlemini,

2.5. COĞRAFİ NUMARALAR: Sabit bir adreste kullanılan ve coğrafi anlam taşıyan numaraları,

2.6. DEVİR: ABONE' nin SÖZLEŞME' yi bir başka kişiye devretmek istemesi durumunda İŞLETMECİ tarafından gerçekleştirilen işlemi,

2.7. EKİPMAN: İŞLETMECİ tarafından bu SÖZLEŞME kapsamında ABONE’ ye sağlanan MODEM ve sağlanan/sağlanacak tüm cihazları;

2.8. FATURA DÖNEMİ: Başlangıç ve bitiş tarihi İŞLETMECİ tarafından belirlenen, faturalamaya esas ücretlendirme dönemini,

2.9. FİBER İNTERNET HİZMETİ: Fiber erişim hattı üzerinden veri iletişimine olanak sağlayan, veri indirme/yükleme hızlarının duyurulan hızlara kadar değişiklik gösterebildiği asimetrik servisi,

2.10. GÜVENLİ İNTERNET HİZMETİ: Abonelerin talebi üzerine sunulan çocuk ve aile profilinden oluşan hizmeti,

2.11. HİZMET(LER): İŞLETMECİ tarafından ABONE' lerine mevcut durumda sunulan ve ileride sunulacak olan ve işbu SÖZLEŞME’ de ayrıca belirtilen özellikleri tanımlanmış bulunan hizmet ve/veya hizmetlerin tümünü ve/veya her birini,

2.12. KATMA DEĞERLİ SERVİS(LER): HİZMETLER' e ilave, farklı veya yeniden yapılandırılmış nitelikte olan, İŞLETMECİ’ nin kendisinin veya üçüncü kişiler aracılığıyla, HİZMET üzerinden ve / veya HİZMET' in yanında ABONE' ye sunacağı diğer ücretli / ücretsiz hizmetleri,

2.13. KİŞİSEL VERİLER: Belirli veya kimliği belirlenebilir gerçek ve tüzel kişilere ilişkin bütün bilgileri,

2.14. KONUMDAN BAĞIMSIZ NUMARALAR: Coğrafi anlamı olmayan ve konumdan bağımsız hizmetler için kullanılan numaraları,

2.15. KURUM: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nu,

2.16. LİMİTLİ İNTERNET PAKETİ: İŞLETMECİ’ nin FATURA DÖNEMİ’ ne ilişkin kota sınırlamasının olduğu, belirlenen kota sonrası kota aşım ücretinin uygulandığı, aylık erişim ücreti ve kota aşım ücretinin toplamı için azami ücretin uygulandığı PAKET’leri,

2.17. LİMİTSİZ İNTERNET PAKETİ: İŞLETMECİ’nin FATURA DÖNEMİ’ne ilişkin kota sınırlamasının olmadığı, kota aşım ücretinin uygulanmadığı PAKET’leri,

2.18. MÜŞTERİ KANALLARI; İŞLETMECİ tarafından belirlenen SATIŞ NOKTALARI, çağrı merkezi, kurumsal internet sitesi www.joynet.com.tr, dijital/interaktif kanallar ve İŞLETMECİ tarafından belirlenerek müşterilerin hizmetine sunulabilecek olan kanalları,

2.19. MÜCBİR SEBEP: Grev, lokavt, işin yavaşlatılması, savaş, seferberlik halleri, halk ayaklanmaları, saldırı, terör hareketleri, sabotajlar vb., ulaşım kazaları, doğal afetler (deprem, sel baskını, yıldırım, çığ düşmesi vb.), yangın veya ciddi bulaşıcı hastalıkların baş göstermesi ve benzeri olayları ifade eder.

2.20. NAKİL: ABONE  'nin HİZMET 'in ve bu HİZMET'e bağlı diğer HİZMETLER'in mevcut adresinden bir başka adrese taşınmasını istemesi durumunda İŞLETMECİ tarafından gerçekleştirilen işlemi,

2.21. PAKET: ABONE' ye İŞLETMECİ tarafından hız, kota, adil kullanım konuşma süresi vb. HİZMET özelliklerine göre, farklı ücretler üzerinden sunulan kullanım seçeneklerini,

2.22. SATIŞ NOKTASI / NOKTALARI: İŞLETMECİ adına abonelik sözleşmesi yapmaya yetkili olan gerçek ve / veya tüzel kişileri,

2.23. TARİFE: İŞLETMECİ’nin SÖZLEŞME kapsamında sunacağı HİZMETLER'in ve ücretli KATMA DEČERLİ SERVİSLER'in karşılığı olarak ABONE'den alacağı, BAČLANTI ücreti, sabit ücret, konuşma ücreti, cihaz kirası, aktivasyon ücreti ve benzeri değişik ücret kalemlerinden birisi veya bir kaçını,

2.24. YALIN İNTERNET HİZMETİ: Bakır veya fiber erişim hattı üzerinden, herhangi bir telefon aboneliği şartı aranmadan veri iletişimine olanak sağlayan, veri indirme/yükleme hızlarının duyurulan hızlara kadar değişiklik gösterebildiği asimetrik servisi ifade etmektedir.

MADDE 3 - SÖZLEŞMENİN KONUSU

 3.1. İşbu SÖZLEŞME, İŞLETMECİ tarafından ABONE' ye sunulan HİZMET(LER) ile ilgili olarak TARAFLAR’ın karşılıklı hak, yetki ve yükümlülüklerini düzenlemektedir.

MADDE 4 - TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

 4.1. İŞLETMECİ, sunduğu ve ABONE’nin faydalanmak istediği HİZMETLER'den ABONE'nin yararlanmasını sağlayacak, ABONE, bu HİZMETLER'in karşılığı olarak TARİFE'sinde belirlenen ücretleri SÖZLEŞME’de belirlenen şartlarda ödeyecektir. Tahsili gereken ücret ABONE tarafından rızaen ödenmezse, yasal yollardan tahsil edilecektir.

4.2. ABONE, işbu SÖZLEŞME’nin imzalanması sırasında ibraz ettiği belgeler ile beyan ettiği bilgilerin tam ve doğru olduğunu, belge ve bilgilerde değişiklik olması durumunda söz konusu değişiklikleri MÜŞTERİ KANALLARI aracılığı ile gerektiğinde dayanak belgeleri ile birlikte İŞLETMECİ’ye bildirmeyi, ABONE’nin değişikliklere ilişkin İŞLETMECİ’ye bildirim yapmaması durumunda, ABONE tarafından son olarak bildirilen bilgilerin doğru kabul edileceğini, ABONE’nin İŞLETMECİ’ye bildirdiği adresine yapılan tebligatın geçerli bir tebligatın yasal sonuçlarını doğuracağını, ABONE'nin başvuru sırasında ibraz ettiği belge ve bilgilerin eksik, sahte ya da yanlış olduğunun İŞLETMECİ tarafından tespit edilmesi veya öğrenilmesi durumunda, İŞLETMECİ’nin tek taraflı olarak yazılı bildirimle SÖZLEŞME'yi haklı sebeple feshedebileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.3. İŞLETMECİ ABONE'ye çağrı merkezi, www.joynet.com.tr internet adresi ve İŞLETMECİ tarafından bildirilecek diğer yazılı, görsel, telefon ve elektronik ortam veya diğer iletişim araçları üzerinden interaktif müşteri hizmetleri sunacaktır.

4.4. İŞLETMECİ, interaktif müşteri hizmetlerinin verildiği bu kanalları değiştirme, kaldırma ve teknolojik gelişmelere bağlı olarak yeni kanallar ekleme hakkına sahiptir. ABONE, interaktif müşteri hizmetleri sunumu için yeni kanallar talep etmeyecektir.

4.5. ABONE tarafından, SATIŞ NOKTALARI dışındaki MÜŞTERİ KANALLARI üzerinden hangi işlemlerin yapılacağı, hangi hizmetlerin kabul göreceği hangi paket/kampanyaların satılacağı İŞLETMECİ tarafından belirlenir. ABONE, MÜŞTERİ KANALLARI vasıtasıyla gerçekleştireceği işlemlerde, kendisine gönderilen veya kendisinden istenen     belgeleri imzalar ve mevzuat gereği sunması gereken bütün bilgi ve belgeleri sağlar.

4.6. ABONE işbu sözleşme kapsamında sağlanan HİZMETLERİ, verilen EKİPMANI SÖZLEŞME şartları ve amacına, yürürlükteki yasal ve idari düzenlemelere uygun şekilde kullanmakla yükümlüdür. ABONE, işbu sözleşmenin imzalanması ve uygulanmasından doğan tüm yükümlülüklerinden herhangi birini, herhangi bir sebeple eksik yerine getirmesi ya da gereği gibi yerine getirmemesi halinde İŞLETMECİ tarafından sunulan hizmetin kapatılabileceğini, erişimin kısıtlanabileceğini, hattın dondurulabileceğini, aboneliğin sona erdirilerek işbu sözleşmenin feshedilebileceğini kabul eder. 4.7. HİZMET'in kısıtlanması İŞLETMECİ’de yer alan ücretlerin abonelik feshine kadar ABONE'den alınmasına engel değildir. ABONE, işbu sözleşme ile yasal ve idari düzenlemeleri ihlal etmesi halinde doğan zararların tazmininden İŞLETMECİ’ye ve hak sahibi üçüncü kişilere karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.7. ABONE tarafından HİZMET'in alımı için hatta bağlanacak cihazların ilgili mevzuata, ALTYAPI SAĞLAYICI tarafından yayımlanacak ara yüz kriterlerine ve/veya İŞLETMECİ tarafından HİZMET için gerekli olan standartlara uygun olması gerekir. ABONE aksi belirtilmedikçe, İNTERNET/YALIN İNTERNET/FİBER İNTERNET HİZMETİ’nden yararlanabilmek için asgari nitelikleri haiz tüm cihaz ve donanımın ( bilgisayar, modem, splitter, bağlantı kabloları vb.) kendisi tarafından temin edilmesinden  sorumludur. Abone, İŞLETMECİ tarafından sağlanan EKİPMAN’ın SÖZLEŞMEYE uygun şekilde kullanılmasından sorumludur. ABONE’nin bu yükümlülükleri yerine getirmemesine dayalı olarak hizmetin sunulamaması durumunda İŞLETMECİ sorumluluk kabul etmez. İŞLETMECİ, gerekli gördüğü hallerde, EKİPMAN’ın SÖZLEŞME’ye uygun kullanıp kullanılmadığını, cihazların teknik vasıfiarını ve altyapıyı kontrol edebilecektir.

4.8. ABONE, denetim ve kontrole izin vermek ve gerekli kolaylığı göstermekle yükümlüdür. Onaysız cihaz kullanıldığının tespiti halinde, onaysız cihaz onaylı cihaz ile değiştirilinceye kadar, HİZMET İŞLETMECİ tarafından durdurulacaktır. Onaysız kullanılan cihazlardan kaynaklanan aksaklık ve zararlardan ABONE sorumludur. İŞLETMECİ, EKİPMAN’ın sözleşmeye aykırı kullanımı ve             işbu hükme aykırılık halinde SÖZLEŞME’yi feshedebilir.

4.9. İŞLETMECİ tarafından kullanım amacıyla verilen İŞLETMECİ’ye ait EKİPMAN’ın arızalanması halinde ABONE tarafından işbu Sözleşme’nin ayrılmaz bir parçası haline gelen ve EKİPMAN’ın teslimi ile ABONE’ye verilecek olan formda belirtilir süreçler izlenecektir. İŞLETMECİ tarafından kullanım amacıyla verilen İŞLETMECİYE ait cihazların arızalanması halinde ABONE tarafından MÜŞTERİ KANALLARINA başvurulacaktır, değerlendirme sonrasında ABONE'nin İŞLETMECİ tarafından temin edilen cihazlardan kaynaklanan ve yerinde destek gerektiren arıza ve sorunları için İŞLETMECİ personeli veya İŞLETMECİ tarafından yetkilendirilmiş firma tarafından yerinde destek hizmeti verilebilir. Gerektiğinde cihaz değişimi yasal yükümlülüklere uygun olarak yapılır. ABONE, yerinde destek hizmeti için gerekli kolaylığı sağlayacaktır. Destek hizmeti sırasında, cihazdaki arıza ve sorunların ABONE'den kaynaklı olduğu tespit edilirse destek hizmeti karşılığında ABONE'ye ücret yansıtılabilecektir.

4.10. ABONE, HİZMET'i amacı ve SÖZLEŞME'de belirtilen şartlar dışında kullanamaz, yararlandığı HİZMET'i ticaret amacıyla üçüncü şahıslara sunamaz. ABONE, HİZMET'i sadece bağlantı adresinde kullanım hakkına sahip olup, bağlantı adresi dışında üçüncü şahıslara, deneme amaçlı dahi olsa, kullandıramaz.

4.11. ABONE, SÖZLEŞME'den doğan hak ve yükümlülüklerini üçüncü bir gerçek ve/veya tüzel kişiye İŞLETMECİ’nin yazılı onayı olmadıkça devredemez. İŞLETMECİ’nin onayı halinde, ABONE ve devralan, HİZMET devroluncaya kadar alınan hizmetlerin karşılığı olarak tahakkuk edecek tüm borçlar ile varsa diğer yükümlülüklerden müştereken ve müteselsilen sorumlu olduklarını devir işlemi sırasında taahhüt edeceklerdir. Aksi halde devir, gerçekleşmeyecektir.

4.12. ABONE'nin işbu SÖZLEŞME'nin 4.8., 4.9. maddelerine aykırı olarak veya hile veya muvazaa yoluna saparak HİZMET ile ilgili herhangi bir işlem yaptırdığının anlaşılması halinde, hileli veya muvazaalı işlemle ilgili her türlü işlem geçersiz sayılacak ve İŞLETMECİ işbu SÖZLEŞME'yi tek taraiı olarak yazılı bildirimiyle feshedebilecektir. Ayrıca İŞLETMECİ tüm zarar ve alacaklarını ABONE'den tahsil edebilecektir.

4.13. İŞLETMECİ , hukuka aykırı ya da hileli bir faaliyetin varlığı konusunda kuvvetli bir şüphenin bulunması ve/veya TÜKETİCİ menfaatinin korunması amacıyla hizmetin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti durumlarında ABONE’ye bilgi verilerek fatura tarihinden önce belirlenen miktardaki bedelini ara ödeme adı altında talep edebilir ve hizmetin sunumu kısıtlayabilir, durdurulabilir veya ABONE'ye yazılı bildirimle SÖZLEŞME'yi feshedebilir.

4.14. ABONE'ye bilgi vermenin mümkün olmadığı ve kısa süre içerisinde müdahale edilmesi gereken hallerde TÜKETİCİ menfaatinin korunmasını teminen ABONE'ye bilgi verilme zorunluluğu aranmayabilir.

4.15. İŞLETMECİ tarafından, HİZMET’in verilebilmesi için gerekli koşulların sağlanması, bina içi dağıtım şebekesinin (ankastre) standartlara uygun olarak tesis edilmesi, yapımı ile bakımı ve onarımı ABONE sorumluluğundadır. ABONE'nin bu konudaki yükümlülüğünü yerine getirmemesi, gerekli koşulları (HİZMET'e uygun nitelikte tesis, cihaz, yazılım, donanım ve bilgisayarın temin edilememesi, adresin kapalı olması, adreste 18 yaşından büyük birinin bulunmaması, adresin yetersiz veya yanlış olması, gerekli donanım ve ankastrenin bulunmaması, arızalı olması veya standartlara uygun olmaması gibi) sağlamaması nedeniyle HİZMET'ten yararlanılamamasından İŞLETMECİ sorumlu değildir.Söz konusu haller, İŞLETMECİ’nin ABONE'den ilgili HİZMET'e ilişkin TARİFE'de yer alan ücretleri almasına engel değildir. ABONE, İŞLETMECİ’nin sunduğu bakım onarım hizmetleriyle ilgili bilgilere www.joynet.com.tr adresinden ulaşabilecektir.

4.16. Mücbir sebep halleri, ALT YAPI SAĞLAYICI'nın şebeke bakım onarım çalışmaları, işletme arızaları, ABONE'lerin veya üçüncü kişilerin hileli bir biçimde hatları bloke etmeye çalışmaları ve hukuki düzenlemelerden veya işbu SÖZLEŞME'den kaynaklanan sebepler başta olmak üzere, İŞLETMECİ’den kaynaklanmayan nedenlerle, sağlanan HİZMETLER kısmen veya tamamen, geçici veya sürekli olarak kısıtlanabilir veya durdurulabilir. İŞLETMECİ, belirtilen durumların yanında, kendisinin ALT YAPI SAĞLAYICI veya bir başka kurum  kuruluştan aldığı hizmetlerde oluşan aksamalar veya üçüncü şahıslarla kurum veya kuruluşların sebep olduğu hizmet sürekliliğini veya tesisini engelleyen etkenler nedeniyle HİZMET'in sağlanamamasından ve altyapıda meydana gelen arıza ve aksaklıklar nedeniyle HİZMET'in sağlanmasında yaşanacak performans problemlerinden ve kayıplarından da sorumlu değildir. ABONE, söz konusu hallerde İŞLETMECİ’den herhangi bir hak ve tazminat talebinde bulunmayacaktır. Bu haller dışında İŞLETMECİ’nin kusuru nedeniyle Sözleşme’de belirtilen nitelikte Hizmet sunulamaması halinde ABONE Sözleşme’yi feshederek ayıplı Hizmete ilişkin ödediği bedelin iadesini ya da fatura tutarından ayıp oranında indirim yapılmasını talep edebilir. Yine cihaz temini içeren hizmetlerde cihazın ayıplı olduğunun tespiti halinde seçimlik haklar kullanılabilir.

4.17. Yapılan incelemede Abone’nin talebinin haklı nedenlere dayandığının tespit edilmesi üzerine; Abone’nin seçimine göre (i) ilgili tutar müteakip faturalardan mahsup edilir ya da (ii) Abone’nin nakit iade için gerekli bilgi ve belgeleri (kimlik, banka hesap numarası gibi) sunmasını müteakiben iade yapılır.

4.18. ABONE, işbu SÖZLEŞME kapsamında alacağı hizmetlere ilişkin İŞLETMECİ tarafından kendisine başlangıçta verilen şifreleri değiştirerek üçüncü kişilerce kolaylıkla tespit edilemeyecek yeni bir şifre oluşturacağını, kullanıcı adlarını ve şifrelerini başkasına kullandırmayacağını, açıklamayacağını, devretmeyeceğini, güvenli şekilde saklayacağını, kullanıcı adları ve/veya şifrelerinin ABONE’nin rızasıyla ya da rızası dışında kullanılması nedeniyle gerçekleştirilen işlemlerden bizzat kendisinin sorumlu olacağını, bu nedenle İŞLETMECİ ve üçüncü kişiler nezdinde meydana gelen zararları gidereceğini, kullanıcı adları ve/veya şifrelerin üçüncü kişilerce kullanılması durumunda kendisinin zarara uğraması halinde İŞLETMECİ’den herhangi bir tazminat talebinde bulunmayacağını, şifrelerinin üçüncü kişiler tarafından kullanıldığını tespit eder etmez durumu MÜŞTERİ KANALLARI yoluyla İŞLETMECİ’ye bildireceğini, kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.19. İŞLETMECİ’den kaynaklanmayan nedenlerle oluşabilecek trafik artışları sebebiyle, maddi ve manevi herhangi bir zarara uğramamak için, zararlı yazılımlara karşı antivirüs (virüs koruyucu), antispam (istenmeyen mesaj engeli), firewall (güvenlik duvarı) gibi programlar ile cihazlar için gerekli güvenlik tedbirlerini almak ve / veya ayarlarını yapmak ABONE sorumluluğundadır. Aksi halde, ABONE'nin ve / veya 3. Kişilerin uğrayacağı zararlardan İŞLETMECİ hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.

4.20. ABONE, İŞLETMECİ’nin bilgisi dışında internet erişim hızı ve / veya erişim hattı üzerinde ve/veya HİZMET'in verilebilmesi için gerekli olan teçhizat ve/veya EKİPMANLAR üzerinde, İŞLETMECİ’nin verdiği HİZMET'i etkileyecek ek ve/veya değişiklik yapamaz. Bu şekilde ek ve/veya değişikliğin tespiti halinde, devre kapatılabilir, ek ve değişiklikler kaldırılabilir. Bu durumda, ABONE, İŞLETMECİ’nin sorumlu olmadığını, üçüncü kişiler ve ALTYAPI SAČLAYICI tarafından İŞLETMECİ’nin sorumlu tutulması halinde doğacak her türlü zarar ve ziyan ile yapılan her türlü masrafı tazmin edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

İŞLETMECİ, işbu SÖZLEŞME'ye konu HİZMET/HİZMETLER açısından KURUM tarafından belirlenen hizmet kalitesi seviyelerine uyacaktır.

4.21. ABONE, HİZMETLER'i ve/veya KATMA DEČERLİ SERVİSLER'i kullanırken yasalara ve idari düzenlemelere aykırı herhangi bir amaç güden ve/veya İŞLETMECİ’nin veya üçüncü şahısların istemi dışında ve/veya zararına neden olabilecek toplu tanıtım, spam, sesli, yazılı veya görüntülü ileti vb. eylem ve işlemleri gerçekleştiremez. Bu tür durumlarda, SÖZLEŞME, İŞLETMECİ’nin tek taraiı yazılı bildirimiyle haklı sebeple feshedilebilir. Bu madde kapsamındaki ihlallerden İŞLETMECİ ve üçüncü kişiler nezdinde meydana gelen zararların tazmininden ABONE sorumludur.

4.22. ABONE'nin işbu SÖZLEŞME kapsamında aldığı HİZMET'i istem dışı elektronik posta (spam), sesli, yazılı veya görüntülü ileti vb. göndermek amacıyla kullandığı tespit edilirse, bu fiiller yasalara ve/veya idari düzenlemelere aykırı olmasa dahi, İŞLETMECİ’nin ve/veya üçüncü şahısların zararına neden olabilecek nitelikte olmasa bile ABONE, İŞLETMECİ’nin uyarısı üzerine bu fiili sonlandırmak zorundadır. Aksi takdirde İŞLETMECİ, yazılı bildirimle SÖZLEŞME'yi feshedebilir. Bu durumda ABONE İŞLETMECİ’den herhangi bir hak ve tazminat talebinde bulunamayacaktır. ABONE, internet trafiğinde kaybolan ve / veya eksik aldığı / ilettiği verilerden veya web sitelerindeki verilere bağlı olarak uğradığı zararlardan dolayı İŞLETMECİ’yi sorumlu tutmayacaktır.

4.23. İŞLETMECİ, teknik alt yapının imkân verdiği ölçüde, ABONE’nin nakil talebini değerlendirir. İŞLETMECİ’nin yeni servislerde gereken parametrelere ilişkin ayarlamalar, modem yazılım güncellemeleri, numara değişiklikleri, konfigürasyon değişiklikleri, arıza desteği ve/veya gerekli gördüğü diğer durumlarda, ABONE'nin modemi uzaktan yönetme yetkisine sahip olduğunu ve söz konusu müdahalelere peşinen onay verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.24. İşbu SÖZLEŞME, TARAFLAR arasında akdedilmiş olan önceki ABONELİK SÖZLEŞMESİ / SÖZLEŞMELERİ'nin yerine geçer. Ancak işbu SÖZLEŞME, TARAFLAR'ın önceki ABONELİK SÖZLEŞMESİ / SÖZLEŞMELERİ'nden kaynaklanan ve işbu SÖZLEŞME ile süregelen başta abone olunan tarifeye ilişkin özel yükümlülükleri ile alacak (faiz ve diğer fer'ileriyle birlikte) ve dava hakları olmak üzere haklarını ve / veya yükümlülüklerini ortadan kaldırmaz. ABONE, işbu SÖZLEŞME'de hüküm bulunmayan hallerde, İŞLETMECİ’nin düzenleme, uygulama, usul ve esaslarının geçerli olduğunu kabul eder.

4.25. ABONE'nin yararlandığı HİZMETLER'in bir veya bir kaçından kaynaklanan borçlarını ödememesi durumunda, yeni HİZMET talebi, ancak ABONE’nin bakiye borçlarının ferileri ile birlikte ödenmesinden sonra İŞLETMECİ tarafından değerlendirmeye alınacaktır.

4.26. ABONE, işbu Sözleşme’yi imzalamak suretiyle, İŞLETMECİ’nin risk yönetimine ilişkin değerlendirmede ve uygulamalarda bulunması amacıyla, ABONE’ye ait risk bilgilerini kredi kuruluşlarından ve Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu tarafından uygun görülecek finans kuruluşlarından temin etmesine onay vermiştir. ABONE, vermiş olduğu bu onayı her zaman geri alma hakkına sahiptir.

4.27. ABONE, İŞLETMECİ’den aldığı HİZMETLER'e ilişkin tüm sorun, şikâyet ve uzlaşmazlıklar hakkındaki çözüm prosedürüne www.joynet.com.tr adresinden ulaşabilecektir. ABONE tüm sorun, itiraz ve arızalara ilişkin başvuru yolları ile ilgili bilgilere www.joynet.com.tr adresi ve İŞLETMECİ tarafından belirlenen MÜŞTERİ KANALLARI üzerinden ulaşabilecektir. ABONE, İŞLETMECİ’den kaynaklanan nedenlerle SÖZLEŞME’de belirtilen hizmet kalitesi seviyesinin sağlanamaması hallerine yönelik hak ve yetkilerine ilişkin prosedüre ve bilgilere, ayrıca İŞLETMECİ’den aldığı HİZMETLER’e ilişkin sorun, şikâyet ve uzlaşmazlıklar hakkındaki çözüm prosedürüne www.joynet.com.tr adresinden ulaşabilecektir.

4.28. ABONE, SÖZLEŞME altında hak ve yükümlülüklerinin başlama ve bitiş tarihleri, HİZMET kullanım süresi ve ücretleri ile diğer borçların belirlenmesi ve diğer anlaşmazlık hallerinde bir itirazda bulunursa, söz konusu itiraz İŞLETMECİ’nin evrak kayıtları, bilgisayarda ve elektronik ortamda saklanan kayıtları, ses kayıtları ve benzeri kayıtlarla karşılaştırılacaktır. ABONE'nin itirazı ile İŞLETMECİ kayıtlarının birbirini tutmaması halinde, İŞLETMECİ kayıtları esas alınacaktır. ABONE, İŞLETMECİ tarafından kayda alınmış her türlü evrak kayıtları, bilgisayarda ve elektronik ortamda saklanan kayıtlar ve ses kayıtlarının Hukuk Muhakemeleri Kanunu’nun ilgili maddeleri uyarınca delil teşkil edeceğini ve çağrı merkezi ve internet üzerinden yapmış olduğu işlemlere ilişkin kayıtların tüm yargı organlarında geçerli delil olacağını ve söz konusu kayıtları kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.

4.29. Tarafar arasındaki uyuşmazlıkların, yargı yoluyla çözümünde hizmetin sunulduğu yerdeki Mahkeme ve İcra Müdürlükleri yetkilidir. Taraflar arasındaki uyuşmazlıkların, İşbu SÖZLEŞME'yi imzalayan ABONE’nin tüketici olması durumuında SÖZLEŞME'den veya SÖZLEŞME kapsamına giren HİZMETLER'den kaynaklanan ve ABONE ile İŞLETMECİ arasında ortaya çıkacak bütün uyuşmazlıkların giderilmesinde İŞLETMECİ tarafından ilgili mevzuat gereğince oluşturulan Tüketici Şikayetleri Çözüm Mekanizması kapsamında uzlaşma sağlanamazsa, her yıl Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar olan ihtilaiarda ABONE'nin yerleşim yerlerindeki Tüketici Hakem Heyetlerine, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaiarda ise ikametgahlarının bulunduğu yer Tüketici Mahkemelerine ve icra dairelerine başvurulabilecektir.

MADDE 5 - HİZMETLERE İLİŞKİN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLER 5.1.İNTERNET

5.1. Belirli bir hız limiti ifadesi ile hızı tanımlanan TARİFE/PAKET’lerde en fazla beyan edildiği kadar hız desteklenebilecektir. İNTERNET/YALIN İNTERNET/FİBER İNTERNET HİZMETİ’ne ilişkin hız, ABONE’nin yararlandığı hizmet açısından maksimum hızı oluşturmaktadır.

5.2. ABONE’nin SATIŞ NOKTALARI vasıtasıyla İNTERNET/YALIN İNTERNET/FİBER İNTERNET İNTERNET HİZMETİ için talepte bulunması halinde İŞLETMECİ, talebin SATIŞ NOKTALARI’na yazılı olarak yapıldığı veya SÖZLEŞME’nin 4.2. hükmüne göre belgelerin SATIŞ NOKTALARI’na ulaştığı tarihten itibaren .7. gün içerisinde ilk bağlantıyı gerçekleştirecektir.

5.3. ADİL KULLANIM uygulaması bulunan TARİFE/PAKET’lerde, FATURA DÖNEMİ içerisindeki veri kullanımı ADİL KULLANIM miktarını aştığında takip eden FATURA DÖNEMİ’ne kadar internet kullanım hızı düşürülecektir. Günlük internet PAKET’inde günlük kota hesaplaması ve gün tanımı ile ilgili bilgi MÜŞTERİ KANALLARI’nda bulunmaktadır. Süreli internet PAKET’lerinde PAKET ücreti, aktivasyon tarihini takiben tahakkuk ettirilecek ilk faturaya yansıtılır ve defaten tahsil edilir. LİMİTLİ PAKET’lerde kota aşım ücreti, kota aşımının yapıldığı FATURA DÖNEMİ’ni takip eden faturaya yansıtılır. Abone seçtiği süre boyunca TARİFE/PAKET değişikliği yapamaz. Ancak, almış olduğu süreli internet PAKET’inin kullanımından ve tüm haklarından vazgeçerek istediği yeni bir PAKET’e geçebilir. Bu durumda herhangi bir bedel iadesi talep edemez ve yeni PAKET’in kullanıma alındığı tarih itibariyle yeni TARİFE/PAKET üzerinden ücretlendirilir.

5.4. İŞLETMECİ tarafından, İNTERNET/YALIN İNTERNET/FİBER İNTERNET İNTERNET HİZMETİ’ne ilişkin ABONE’ye aksi belirtilmedikçe yerinde kurulum hizmeti verilmeyecektir.

5.5. İŞLETMECİ, LİMİTLİ PAKET’lerden herhangi birisine ABONE olunması durumunda, yürürlükteki mevzuata uygun şekilde ABONE’yi kalan limiti hakkında bilgilendirmekle yükümlüdür.

5.6. ABONE, yürürlükteki mevzuat uyarınca ücretsiz olarak İŞLETMECİ’den GÜVENLİ İNTERNET HİZMETİ alma hakkına sahiptir. GÜVENLİ İNTERNET HİZMETİ alan ABONE’ye, Profil Düzenleme İnternet Sayfası üzerinden işlem yapabilmesi amacıyla İŞLETMECİ’ler tarafından kullanıcı adı ve şifresi sağlanır. ABONE ücretsiz olarak bir profilden diğer profile geçiş yapabilir.

MADDE 6 - MALİ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLER

6.1. ABONE aldığı hizmetler karşılığında faturada belirlenen ücreti, faturada belirlenen son ödeme tarihinde ödemekle yükümlüdür. Aboneliğin başladığı tarihten sonraki ilk FATURA DÖNEMİ'nde, KISMİ KULLANIM ÜCRETİ de faturaya yansıtılacaktır.

6.2. ABONE, İŞLETMECİ’den kaynaklanan nedenlerle SÖZLEŞME’de belirtilen hizmet kalitesi seviyesinin sağlanamaması hallerine yönelik tazminat ve / veya geri ödemeye ilişkin prosedüre ve bilgilere, işbu sözleşme kapsamında ABONE’den alınacak ücretlere, ayrıca İŞLETMECİ’den aldığı HİZMETLER'e ilişkin sorun, şikâyet ve uzlaşmazlıklar hakkındaki çözüm prosedürüne www.joynet.com.tr adresinden ulaşabilecektir.

6.3. İŞLETMECİ HİZMET'in aktive edildiği tarih itibariyle HİZMET'i ücretlendirmeye başlayacaktır. ABONE, TARİFE uyarınca tahakkuk ettirilecek ücretleri ve varsa KISMİ AYLIK KULLANIM, AKTİVASYON , BAČLANTI, NAKİL, DEVİR ve benzeri işlemler karşılığı alınan ücretleri faturanın son ödeme tarihine kadar ödeyecektir. İŞLETMECİ’nin taksit uygulaması olması halinde, peşin ve taksitli ödeme seçeneklerinde nihai tutarlar arasında fark bulunabilir. AKTİVASYON / BAČLANTI ücreti, ABONE'den, kampanya v.s. nedenlerle aksi belirtilmedikçe bir defaya mahsus ilk faturada alınır. NAKİL ve DEVİR ücretleri her bir hizmetin NAKİL ve DEVİR işleminde ayrı olmak üzere ABONE'den alınacaktır. HİZMET'in ABONE'den kaynaklı aktive edilemediği durumlarda (şunlarla sınırlı olmamak kaydıyla ankastrenin hazır edilmemesi, binadaki altyapının uygun olmaması gibi) ABONE, kurulum ve aktivasyon için İŞLETMECİ tarafından yapılan harcamaları İŞLETMECİ'ye ödemeyi kabul eder. İlgili bedel ABONE'ye fatura olarak yansıtılacaktır.

6.4. LİMİTLİ PAKETLER’i kullanan ABONE’nin tercih ettiği İŞLETMECİ’ye göre belirlenen kota limitini aşması halinde limit üstü kullanım miktarı “kota aşım ücreti” olarak faturaya yansıtılacaktır. LİMİTLİ PAKETLER’i kullanan ABONE’ye faturalandırılacak aylık toplam ücret (aylık erişim ücreti + kota aşım ücreti), İŞLETMECİ tarafından belirlenen ve www.joynet.com.tr adresinde duyurulan azami ücreti aşamaz.

6.5. İŞLETMECİ ile ABONE arasında düzenlenecek bütün evrak ve sözleşmeler ile sözleşmeler kapsamında verilen hizmetler için vergi, resim, harç ve fonlar, yasal ve idari düzenlemelerin yükümlü kıldığı TARAF'ça karşılanacaktır. Yasalarla böyle bir belirlemenin yapılmadığı durumlarda ise, İŞLETMECİ ile ABONE arasında düzenlenecek bütün evrak ve sözleşmelerden kaynaklanan vergi, resim, harç ve fonlar ABONE tarafından karşılanacaktır. Damga vergisi İŞLETMECİ tarafından beyan edilerek ödenecek ve İŞLETMECİ tarafından ödenen damga vergisinin tamamı ABONE’ye fatura edilecektir.

6.6. ABONE, HİZMETLER'e ilişkin aboneliği üzerinden yapılan tüm işlemlerden ve ücretlendirmelerden sorumludur. ABONE, KATMA DEČERLİ SERVİSLER'i satın aldığında ve / veya KATMA DEČERLİ SERVİSLER'e üye olduğunda; söz konusu KATMA DEČERLİ SERVİSLER'i iptal ettirinceye kadar faturalanan ücreti ödemekle yükümlüdür.

6.7. İŞLETMECİ, tahakkuk ettirdiği faturayı son ödeme tarihinden en az 7 (yedi) gün önce ABONE'ye gönderecektir. Fatura bedelinin, İŞLETMECİ tarafından belirlenen limitler altında kalması halinde mali mevzuata uygun şekilde, faturalandırma sonraki dönemlerde yapılarak gönderilebilir. ABONE, ödemelerini faturanın kendisine ulaşmasını beklemeksizin yapmakla yükümlüdür. ABONE fatura bilgilerini MÜŞTERİ KANALLARI’ndan öğrenebilecektir.

6.8. ABONE, fatura tutarlarını, İŞLETMECİ’nin belirleyeceği şekilde ödeme noktalarına ödeyecektir. Faturada belirtilen son ödeme tarihini geçen ödemeler için ABONE, ücretlerin zamanında ve usulüne göre ödenmemesi nedeniyle, İŞLETMECİ tarafından düzenlenen faturalarda yer alan faiz oranı uygulanmak suretiyle hesaplanacak gecikme bedelini, ayrıca, bu SÖZLEŞME'nin feshedilmesi halinde, fesih tarihinden ödemenin yapılacağı tarihe kadar tahakkuk ettirilecek ABONE'nin tüketici olması halinde 6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanunun 51 inci maddesine göre belirlenen oranda ve abonenin tüketici olmaması durumunda T.C. Merkez Bankasının kısa vadeli avanslar için uyguladığı değişen oranlardaki avans faizininin iki katını ödeyeceğini kabul ve taahhüt eder. ABONE, ödemeye ilişkin yükümlülüklerini adresine yapılan yazılı bildirimden sonra bildirim ile belirtilen süre içerisinde yerine getirmediği takdirde, İŞLETMECİ, borcu hukuki yollarla tahsil etme, HİZMETLER'i kısıtlama, durdurma ve işbu SÖZLEŞME'yi tek tarafiı olarak yazılı bildirimle feshetme hakkına sahiptir.

6.9. Herhangi bir faturaya ait alacağın İŞLETMECİ tarafından tahsili, ABONE’nin daha önceki fatura dönemlerine ait ödenmemiş borçlarının ifa ve ibra edildiği anlamına gelmeyecektir. ABONE, önceki dönemlere ait ücretlendirilmemiş hizmet bedelleri ile sair bedellerin sonraki dönem faturalarına yansıtılabileceğini kabul eder.

6.10. ABONE tarafından  fatura tutarının son ödeme tarihinde ödenmemesi halinde, İŞLETMECİ, son ödeme tarihinden itibaren asgari 8 (sekiz) gün içerisinde hizmetin sunumunu ABONE yi bilgilendirerek hızını yavaşlatarak kısıtlamaya ya da durdurmaya ve sözleşmeyi tek taraiı yazılı bildirimle feshetmeye yetkilidir. ABONE, ödenmemis faturaları nedeniyle hattının kısıtlanması/durdurulması durumunda www.joynet.com.tr adresinde belirtilen güncel açma-kapama ücretini İŞLETMECİ’ye ödeyeceğini ve bu bedelin İŞLETMECİ tarafından hizmetin kısıtlanmasını/durdurulmasını takiben düzenlenecek faturasına yansıtılacağını kabul eder. İŞLETMECİ tarafından, abonenin faturasını ödememesi nedeni ile hizmetin kısıtlanması/durdurulması ve hattın tekrar hizmete açılması durumunda, bir takvim yılındaki ilk açma-kapama işlemi için aboneye herhangi bir ad altında ücret yansıtılamaz. ABONE tarafından tüm borcun ödemesi yapıldıktan sonra en geç yirmi dört saat içinde hizmetin sunumuna devam edilir. Faturanın son ödeme tarihinde ödenmemesi nedeni ile hizmetin durdurulması durumunda, hizmetin durdurulduğu tarihten itibaren aboneye herhangi bir hizmet bedeli yansıtılmaz.

6.11. Faturaya itirazlar yazılı ya da kalıcı veri saklayıcısı ile yapılır. Faturaya yapılacak olan itirazlar ödemeyi durdurmaz. İŞLETMECİ'NİN bu nedenle geciken ödemeye, son ödeme tarihinden itibaren faiz uygulama hakkı saklıdır. ABONE’nin itirazı haklı bulunursa, itirazlı kısma ilişkin yapılan nakdi ödeme tutarı ABONE’nin tercihine göre bir sonraki tüketim dönemine ait bedelden mahsup edilir veya ABONE’nin banka hesabına, söz konusu işlem için gerekli bilgi ve belgeleri (kimlik, banka hesap numarası, kredi kart numarası vb) sunmasından sonra iade edilir. Tüm İade talepleri haklı bir şüpheye dayanarak inceleme altına alınabilir, ABONE’den ek belge, evrak talep edilebilir.

6.12. İŞLETMECİ, tahsilat riski gördüğü hallerde, başvuru sahibinden veya ABONE'den belli bir bedeli teminat ödemesi/ara ödeme adı altında talep edebilir. ABONE'nin sözkonusu teminat ödemesini yapmaması halinde İŞLETMECİ tarafından HİZMET geçici olarak kısıtlanabilir, durdurulabilir, SÖZLEŞME feshedilebilir ve / veya HİZMETLER için yeni abonelik talebi reddedilebilir.

6.13. İŞLETMECİ, teknik olarak mümkün olması halinde, ABONE'nin isteği üzerine, ve basılı talep edilmesi halinde ücretli olarak ayrıntılı fatura düzenleyecektir.

6.14. Yalın internet aboneliğinde, abone olunan TARİFE/PAKET ücreti ile birlikte ilk tesiste bir defalık “yalın internet devre hazırlama” ve her ay “yalın internet erişim ücreti” alınır.

6.15. HİZMETLER, BAĞLANTI, KURULUM, NAKİL ve AKTİVASYON VS. ücretinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. HİZMET’e ilişkin TARİFE, PAKET ve ücretleri değiştirme hakkını saklı tutar.

6.16. Aboneliğin başladığı tarihten sonraki ilk FATURA DÖNEMİ’nde, varsa KISMİ KULLANIM ÜCRETİ de faturaya yansıtılacaktır. ABONE, MÜŞTERİ KANALLARI üzerinden PAKET veya TARİFE değiştirme talebinde bulunabilir. Aksine düzenleme yapılmadıkça ABONE’nin MÜŞTERİ KANALLARI aracılığı ile TARİFE ve/veya PAKET değişikliğine ilişkin talebini İŞLETMECİ’ye ULAŞTIRDIČI tarih itibariyle yeni TARİFE ve/veya PAKET aktive edilecek ve bu tarih itibariyle ABONE’nin tercih ettiği yeni TARİFE ve/veya PAKET’e ilişkin İŞLETMECİ tarafından belirlenmiş ücret uygulanacaktır.

MADDE 7 - SÖZLEŞME, PAKET VE TARİFE DEĞİŞİKLİKLERİ

 7.1. ABONE, İŞLETMECİ tarafından kendisine uygulanacak mevcut PAKET'lere, TARİFE'lere ve bunlarda meydana gelebilecek değişikliklere www.joynet.com.tr adresi ve İŞLETMECİ tarafından belirlenen MÜŞTERİ KANALLARI üzerinden ulaşabilecektir. İŞLETMECİ, ayrıca, TARİFE değişikliklerini yürürlüğe girmeden önce, ABONE'lerine kısa mesaj, arama veya faturada belirtmek suretiyle duyuracaktır. İŞLETMECİ, ABONE’leri süresi bir ayı geçen kampanyalarla ilgili olarak, dâhil oldukları kampanyanın bitiminden makul bir süre önce kampanyanın hangi tarihte biteceği ve asgarî olarak kampanyadan sonra uygulanacak tarife konusunda kısa mesaj, elektronik posta, arama veya fatura yöntemlerinden biri ile bilgilendirilir.

7.2. İŞLETMECİ, KATMA DEČERLİ SERVİSLER'i değiştirmek, kaldırmak, yenilemek ve KATMA DEČERLİ SERVİSLER'in TARİFE'lerinde değişiklik yapmak hakkını saklı tutar. KATMA DEČERLİ SERVİSLER hakkında detaylı bilgilendirme MÜŞTERİ KANALLARI üzerinden yapılmaktadır.

7.3. SÖZLEŞME hükümleri İŞLETMECİ tarafından ABONE'nin 1 (bir) ay öncesinden bilgilendirilmesi koşuluyla, tek taraflı olarak değiştirilebilecektir. ABONE'nin, aleyhine yapılan değişiklikleri kabul etmemesi halinde, SÖZLEŞME'nin fesih tarihine kadar birikmiş borçları dışında hiçbir sorumluluğu olmaksızın, 1 ay içerisinde SÖZLEŞME'yi tek taraflı olarak feshetme hakkı vardır.

7.4. ABONE, MÜŞTERİ KANALLARI üzerinden PAKET veya TARİFE değiştirme talebinde bulunabilir. Aksine düzenleme yapılmadıkça ABONE'nin MÜŞTERİ KANALLARI aracılığı ile TARİFE ve / veya PAKET değişikliğine ilişkin talebini İŞLETMECİ’ye ulaştırdığı makul süre itibariyle yeni TARİFE ve/veya PAKET aktive edilecek ve bu tarih itibariyle ABONE'nin tercih ettiği yeni TARİFE ve / veya PAKET'e ilişkin İŞLETMECİ tarafından belirlenmiş ücret uygulanacaktır. ABONE tarafından, TARİFE ve / veya PAKET değişikliği yapılan ayın fatura başlangıç tarihinden TARİFE ve / veya PAKET değişikliğinin yapıldığı tarihe kadar olan dönem eski TARİFE ve / veya PAKET üzerinden, TARİFE ve / veya PAKET değişikliğinin yapıldığı tarihten fatura kesim tarihine kadar olan dönem ise yeni TARİFE ve / veya PAKET üzerinden ücretlendirilecektir. Oluşacak tutar farkı, TARİFE ve / veya PAKET değişikliğinin yapıldığı ayı takip eden ilk FATURA DÖNEMİ'ne yansıtılacaktır. Her halde, HİZMET'e ilişkin TARİFE, PAKET ve ücretleri değiştirme hakkını, TARİFE ve/veya PAKET değişikliğinin bir fatura döneminde kaç kere yapılacağını belirleme hakkını saklı tutar.

MADDE 8 - SÖZLEŞMENİN SÜRESİ VE SONA ERMESİ

 8.1. İşbu sözleşme TARAFLAR’ca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer ve TARAFLAR’dan herhangi biri tarafından feshedilmediği, sözleşme ve yasal ve idari düzenlemelerdeki sona erme halleri gerçekleşmediği sürece yürürlükte kalır.

8.2. ABONE SÖZLEŞME’yi feshetmek istediği takdirde bu talebini kimliğini ispatlaması koşuluyla (i) yazılı şekilde SATIŞ NOKTASI’na bildirmesi üzerine (ii) teyit edilmiş olmak kaydıyla İŞLETMECİ’nin belirlemiş, beyan etmiş olduğu faks numarasına imzalı dilekçesi ile, (iii)Güvenli elektronik imza ile gönderilip saklanabilen metinler ile bildirmesi üzerine (iv) KURUM tarafından belirlenecek diğer yöntemlerle bildirmesi üzerine SÖZLEŞME’nin fesih süreci başlayacaktır.

8.3. Yazılı şekilde satış noktalarına ya da faks gönderimi üzerinden yapılan fesih bildirimlerinde ABONE’nin fesih için gerekli evraklarının eksiksiz ve okunaklı olması gerekmektedir. Söz konusu evrakların okunaksız ve/veya eksik olması durumunda fesih işlemi yapılamamakta ve ücretlendirme devam etmektedir.

8.4. İŞLETMECİ ABONE’nin aboneliğine son verme yönündeki SÖZLEŞME’nin 8.2. maddesinde belirtilen yöntemlere uygun bildirim yapıldığı andan itibaren ABONE’ye 24 saat içerisinde ilgili talebin alındığına istinaden bilgi verir, HİZMETİ kısıtlar ya da durdurur. İŞLETMECİ ABONE aboneliğe son verme talebinde bulunduğu andan itibaren yedi gün(7gün) içerisinde fesih işlemini gerçekleştirmek ve aboneye SÖZLEŞME’nin feshedildiğini mülkiyeti kendisine ait cihaz/donanım/modem/kart ve benzeri ekipmanların iade edilmesi gerektiğini elektronik posta, SMS ve arama yöntemlerinden birini kullanarak bildirmekle yükümlüdür. ABONE’lik sona erdikten sonra İŞLETMECİ abonelere geri kalan alacakları için en geç dört ay(4 ay) içerisinde son faturayı gönderir. Son faturaya uygulanan gecikme faizi ve yasal takipten doğan masrafiar faturada yer almamaktadır. Aboneden daha önceden alınan depozito, avans, gibi ücretler veya abone alacakları varsa bunlardan İŞLETMECİ alacakları mahsup edildikten sonra varsa bakiye miktar 15 gün içerisinde ABONE’ye iade edilir.

8.5. ABONE, SÖZLEŞME'nin her hangi bir nedenle sona ermesi halinde, İŞLETMECİ’ye ait teçhizat ve EKİPMAN’ı aynen, hasarsız ve çalışır durumda ABONE tarafından işbu Sözleşme’nin ayrılmaz bir parçası haline gelen ve EKİPMAN’ın teslimi ile ABONE’ye verilecek olan formda belirtilir süreçlerde belirtilir şekilde iade etmekle veya bunların kaybolması, hasara uğraması, arızalanması gibi sebeplerle aynen iadesinin mümkün olmadığı hallerde teçhizat ve EKİPMAN’ın bedelleri veya tespit edilen zarar ve hasar karşılığı olarak İŞLETMECİ tarafından rayiç bedel üzerinden fatura edilecek tutarı ve sözleşme kapsamında, İŞLETMECİ kayıtlarına göre doğmuş bütün borçlarını ödemekle yükümlüdür.

 8.6. ABONE’nin kusurundan kaynaklanan herhangi bir sebeple, SÖZLEŞME’nin ABONE tarafından taahhüt edilen süreden önce ve/veya taahhüt edilen şartlar yerine getirilmeden sona ermesi halinde, KURUM düzenlemeleri çerçevesinde hesaplanan bedel ABONE’ye faturalandırılır.

8.7. ABONE’nin SÖZLEŞME’den doğan yükümlülüklerini yerine getirmemesi nedeniyle İŞLETMECİ tarafından SÖZLEŞME’nin feshedilmesi durumunda, ABONE’den peşin olarak tahsil edilen aylık ücretler iade edilmeyecektir. Yıllık kullanımlarda, kullanılmayan ücret iade edilecektir.

MADDE 9 - SÖZLEŞME’NİN, DÜZENLENME ADEDİ, TARİHİ VE İMZALANDIĞI YER

9.1. Sözleşme, sureti   ABONE’ye    verilmek          üzere    1          (bir)     asıl       nüsha   olarak  ......./......./.......            tarihinde

.................................................................................................................................................................’de akdedilmiştir.

9.2. Yukarıda verdiğim bilgilerin doğru ve tam olduğunu beyan eder, hatalı ve noksan olması durumlarında meydana gelecek zararları ve tahakkuk edecek ücretleri İŞLETMECİ’nin yürürlükteki ücret tarifesine göre ödeyeceğimi, işbu beyanın SÖZLEŞME’nin ayrılmaz bir parçası olduğunu, seçmiş olduğum TARİFE/PAKET’e ilişkin İŞLETMECİ tarafından tam olarak bilgilendirildiğimi; işbu SÖZLEŞME’yi imzalamadan önce, tüm maddeleri okuduğumu, anladığımı, kabul ettiğimi gayrikabili rücu olarak beyan ve taahhüt ederim.

Bana özel fırsatların iletilmesine ve abonelik, konum ve kullanım bilgilerimin, iznimi iptal etmediğim sürece İŞLETMECİ tarafından paylaşılarak kullanılmasına izin veriyorum.

 İletişim bilgilerim kullanılarak İŞLETMECİ tarafından hizmetlerin, ürünlerin, kampanyaların ve tekliierin pazarlanması ve tanıtımı amacıyla haberleşme yapılmasına izin vermiyorum.

  İşbu Sözleşme’yi imzalamadan önce, Sözleşme’de yer alan tüm maddeleri okudum, aynen kabul ettim. Talebim üzerine yapılan işlemlere dair bilgilendirildim. Formun bir nüshasını elden teslim aldım.

 

                                                                                                                     

İŞLETMECİ                                                                        ABONE/VEKİL İMZA